Przejdź do głównej zawartości

13-sty miecz


Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie, Braciszkowie.

Robiąc rano śniadanie, chwyciłam wielki, kuchenny nóż, by przeciąć świeżą bułeczkę w pół.

— Ciachhhhh… — stęknęła bułeczka, przeszyta ostrzem w ułamku sekundy. A zaraz za nią moja dłoń, ugodzona przy tej okazji zupełnie niespodziewanie .

Wydawało mi się, że ledwie drasnęłam śródręcze, ale fontanna trysnęła taka, jakbym co najmniej odrąbała sobie dwa palce… Choć rękę udało mi się obwiązać bandażem już po kilku minutach, krwotok nie ustał. Wyraźnie pomogło dopiero dźwignięcie i utrzymanie dłoni na wysokości głowy — powyżej poziomu serca. W takiej pozycji ciała — z lewą ręką uniesioną jakby w geście zgłaszania się do odpowiedzi czy też raczej głosowania spędziłam pół dnia z posiłkami włącznie.

Czy to kara za nadgorliwe namawianie innych do głosowania na „Dziurę w podróży” w plebiscycie Najlepsza Książka na Jesień 2017? Być może, choć skłaniam się ku innej teorii…

PS. A Wam jak upłynął piątek trzynastego?

PS.2 Jak trafnie podsumował kolega: opisana sytuacja jasno dowodzi, że... moje miejsce nie jest w kuchni! xD

Komentarze

Etykiety

Pokaż więcej

Popularne posty z tego bloga

Radio eM Katowice

Do posłuchania: audycja Magazyn podróżniczy Radia eM Świat jest piękny z zeszłej soboty: http://radioem.pl/doc/4268332.Z-Dziura-w-podrozy Dziękuję serdecznie świetnym prowadzącym (Barbara Hobzda i Marek Piechniczek) oraz reszcie Załogi Radio eM 107,6 Fm ! Miłego słuchania - ja tymczasem pędzę na Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie - uwidzim się tam dzisiaj o 12!

Dziękuję Polonio!

Dziękuję Wszystkim przybyłym na Targi książki w Londynie ! Było sporo pozytywnie zakręconych ludzi, a wśród nich... wielu uśmiechniętych Hanysów! Miałam przyjemność poznać, a nawet dzielić stolik i pióro ✍️ z podróżnikiem Krzysztof Suchowierski . Jest on autorem książki "Rowerem przez mrozy Jakucji" oraz laureatem wyróżnienia Kolosy za ten zawarty w tytule jego kniżki podróżniczy (w dodatku zimowy!!!) wyczyn. 😱 Prócz "Dziury w podróży" promowałam inicjatywę Poles in the UK - British-Polish friendship and cooperation , a także darmowego e-booka o zasługach Polaków w Anglii autorstwa Brin Best i Maria Helena Żukowska, którego i Wy możecie ściągnąć tutaj: http://www.polesintheuk.net/ Bardzo serdecznie dziękuję Organizatorom Targów ( Polska Niepodległa Londyn ), którzy umożliwili mi zaprezentować swoją twórczość na tej wzorowo zaplanowanej i cieszącej się naprawdę dużą frekwencją imprezie!

Ekipa A-12 Kraków

Tak wyglądała brygada Wydawnictwa Annapurna na Targach Książki w Krakowie. Od lewej: Iwona Dziura, Mieczysław "Hajer" Bieniek, Iza Wysocka, Roman Gołędowski. Dziękuję Wam za wspaniałe towarzystwo! Zdjęcie wykonane serdecznym obiektywem Klubu Podróżników Śródziemie: https://www.facebook.com/klubpodroznikowsrodziemie/ https://klubpodroznikow.com/ Jak zwykle zapraszam do polubienia mojego profilu fb - w ten sposób żadna nowość Wam nie umknie!:) https://www.facebook.com/iwonadziurabezendu/