Przejdź do głównej zawartości

Jej Wysokość CN Tower


Z wysokością mam jak ze śledziami, Braciszkowie. Nie lubię, ale co jakiś czas sprawdzam, czy nic się w tym temacie nie zmieniło. Z oporami więc, ale włażę co i rusz na różne wieże, dzwonnice, czy inne punkty widokowe, traumatyzując się ciągle na nowo.

Na kanadyjskiej CN Tower czekała na mnie wyjątkowa atrakcja. Na wysokości 342 metrów zamontowana jest tam zamiast zwykłej posadzki szklana, przezroczysta podłoga.Tak więc patrząc pod nogi widzimy dokładnie co się dzieje na ulicy jakieś 136 pięter pod nami…  <olaboga> Mnie zaciekawiło to tak bardzo, że NATYCHMIAST chciałam schodzić i przyjrzeć się temu z bliska, czyli z parteru. 😰

Rozglądając się z wieży na boki, zobaczyłam przerażającą jak na mój gust metropolię. Wieżowce, wieżowce, wieżowce… Bloki, bloki, bloki… Mieszkać na setnym piętrze jakiegoś zupełnie anonimowego molocha na jeszcze bardziej bezosobowym osiedlu... Z takiego mrowiska codziennie rano stać w korkach, żeby dojechać do pracy na sto pięćdziesiątym piętrze szklanego biurowca bez serca, by pracować w bezdusznej korporacji zatrudniającej tysiące ludzi… Nie moja to bajka!

W temacie bajek pozostając, dzięki Jej Wysokości CN Tower Toronto i okolica cieszy się podobno najlepszym odbiorem sygnałów telewizyjnych i radiowych całej Ameryce Północnej. Ale kino! 

Komentarze

Etykiety

Pokaż więcej

Popularne posty z tego bloga

Radio eM Katowice

Do posłuchania: audycja Magazyn podróżniczy Radia eM Świat jest piękny z zeszłej soboty: http://radioem.pl/doc/4268332.Z-Dziura-w-podrozy Dziękuję serdecznie świetnym prowadzącym (Barbara Hobzda i Marek Piechniczek) oraz reszcie Załogi Radio eM 107,6 Fm ! Miłego słuchania - ja tymczasem pędzę na Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie - uwidzim się tam dzisiaj o 12!

Dziękuję Polonio!

Dziękuję Wszystkim przybyłym na Targi książki w Londynie ! Było sporo pozytywnie zakręconych ludzi, a wśród nich... wielu uśmiechniętych Hanysów! Miałam przyjemność poznać, a nawet dzielić stolik i pióro ✍️ z podróżnikiem Krzysztof Suchowierski . Jest on autorem książki "Rowerem przez mrozy Jakucji" oraz laureatem wyróżnienia Kolosy za ten zawarty w tytule jego kniżki podróżniczy (w dodatku zimowy!!!) wyczyn. 😱 Prócz "Dziury w podróży" promowałam inicjatywę Poles in the UK - British-Polish friendship and cooperation , a także darmowego e-booka o zasługach Polaków w Anglii autorstwa Brin Best i Maria Helena Żukowska, którego i Wy możecie ściągnąć tutaj: http://www.polesintheuk.net/ Bardzo serdecznie dziękuję Organizatorom Targów ( Polska Niepodległa Londyn ), którzy umożliwili mi zaprezentować swoją twórczość na tej wzorowo zaplanowanej i cieszącej się naprawdę dużą frekwencją imprezie!

Ekipa A-12 Kraków

Tak wyglądała brygada Wydawnictwa Annapurna na Targach Książki w Krakowie. Od lewej: Iwona Dziura, Mieczysław "Hajer" Bieniek, Iza Wysocka, Roman Gołędowski. Dziękuję Wam za wspaniałe towarzystwo! Zdjęcie wykonane serdecznym obiektywem Klubu Podróżników Śródziemie: https://www.facebook.com/klubpodroznikowsrodziemie/ https://klubpodroznikow.com/ Jak zwykle zapraszam do polubienia mojego profilu fb - w ten sposób żadna nowość Wam nie umknie!:) https://www.facebook.com/iwonadziurabezendu/